Zagotovite si večji doseg in več konverzij s partnerji CSS
Google Shopping je storitev, ki obiskovalcem omogoča, da v rezultatih iskanja vidijo določene izdelke in poleg majhne ilustracije vidijo tudi cene teh izdelkov neposredno v iskalniku, tako da se lahko hitreje in učinkoviteje odločajo. Številne e-trgovine same oglašujejo prek Google Shoppinga, le malo jih uporablja storitve zunanjih CSS partnerjev. CSS je kratica za Comparison Shopping Service (CSS), ki je stran, ki primerja izdelke posameznih e-trgovin glede na njihovo ceno in druge parametre. Obiskovalci te strani so nato usmerjeni na spletno mesto oglaševalca. Takšni CSS partnerji lahko ustvarijo nakupovalne akcije za vas in za vas pridobijo dodaten vir prometa.
Zakaj bi moral omogočiti zunanjega CSS partnerja?
Obstaja več razlogov za dodajanje zunanjega CSS partnerja:
- Zunanji CSS partner lahko zagotovi večjo prepoznavnost vaših izdelkov. Partnerji CSS prilagodijo naslove in opise oglasov, tako da ne gre le za preprosto podvajanje.
- Ko delate s partnerji CSS prek podružničnega omrežja, plačate samo za konverzije, tako da ste lahko prepričani, da plačujete samo za rezultate, ne za klike.
- Večja je verjetnost, da bo obiskovalec kliknil vaš oglas ali oglas partnerja namesto oglasa vašega konkurenta.
- Zaradi dodatnega prometa lahko dobite več prikazov, klikov in s tem več prometa.
Koliko stane sodelovanje z zunanjim CSS partnerjem?
Večina podjetij, ki ponujajo partnerske storitve CSS, zaračunajo mesečno naročnino za storitev, vendar ceno določi vsak partner posebej. Če pa delate prek partnerskega omrežja, morate le dati dovoljenje in naši partnerji bodo začeli delati. Plačate samo za konverzijo, tako da kot oglaševalec ne prevzemate nobenega tveganja.
Ali takšno sodelovanje ne podraži moje obstoječe akcije Google Shopping?
Ne, Google Shopping ni tako drag kot tradicionalni PPC, saj Google ne vidi partnerskih oglasov CSS kot konkurenčne ponudbe. Na primer, če uporabnik išče tekaške copate, se lahko v oglasni storitvi prikaže en določen model, ki ga ponuja ta e-trgovina. A in drugi model v oglaševalski storitvi B. CPC, ki ga plača zmagovalna storitev CSS, se tudi v tem primeru ne bo zvišala, saj trgovcu nikoli ne zaračunamo cene v višini lastne ponudbe, ki je postavljena proti drugi lastni ponudbi lastne e-trgovine. Posledično vam partnerji ne zvišujejo cene na klik, le konkurenčne e-trgovine lahko zvišajo vaše stroške.
Ali lahko omogočim več partnerjev CSS?
Da, saj dobite več intervencij in vedno plačate samo za konverzijo!
Če bi radi sodelovali s partnerji CSS prek Dogneta, nam pišite na hello@dognet.com in z veseljem vam bomo svetovali glede nadaljnjih korakov.