
Kako pridruženi partnerji izbirajo oglaševalske kampanje?
Zagotovo se boste strinjali z mano, ko rečem, da celotna partnerska mreža Dognet stoji na partnerjih. Brez kakovostnih partnerjev ne bi bili tam, kjer smo. Oni so tisti, ki vsakodnevno sodelujejo z vašimi kampanjami, zato je njihovo mnenje najpomembnejše. Če želite izvedeti, kateri partnerji imajo največji vpliv in interes pri izbiri in promociji kampanje, preberite dalje.
Konec leta 2020 smo pripravili vprašalnik, ki smo ga poslali vsakemu posameznemu partnerju Dogneta. Zbrali smo skoraj 200 odgovorov partnerjev različnih vrst in velikosti in jih nato ovrednotili, iz tega pa vam zdaj predstavljamo poročilo.
Seveda je vprašalnik razkril tudi veliko dejstev glede tehničnega delovanja omrežja ali drugih stvari, na katere lahko kot mreža vplivamo, veliko predlogov partnerjev pa bomo uresničili v prihodnjih mesecih.
Če slučajno ne želite brati naprej, si oglejte vsaj najpomembnejše točke, ki jih je raziskava razkrila in na katere lahko kot naš oglaševalec vplivate.
- Poskrbite za kakovosten XML feed. Pomembni so jasna in dobro urejena struktura, uporabni opisi in vsi možni parametri izdelka. Za znižane cene je pomembno, da je navedena tudi originalna cena.
- Ne poskušajte za vsako ceno prihraniti pri provizijah in jo pošteno postavite. Če ima vaša kampanja kakovostnega partnerja, ki vam prinaša veliko konverzij, ga lahko podprete z bonusom ali individualno povečano provizijo.
- Dodajte kampanji kakovosten opis e-trgovine, portfelja izdelkov in njihovih lastnosti.
- Ne pozabite na seznam TOP izdelkov in TOP kategorij. Če se najbolj prodajani asortiman sezonsko spreminja, je idealno, da pošljete redno posodobljen seznam.
- Mnogi, zlasti manjši partnerji, bodo cenili tudi primere PR člankov predvsem pa za specifične izdelke tudi opis ciljne skupine.
- Ne spreminjajte pogojev kampanje pogosto in brez razloga, v primeru kakršnih koli težav, ki vodijo do neuspeha sledenja, nas takoj obvestite in redno in pravočasno odobrite konverzije. Stabilnost kampanje je za partnerje zelo pomembna.
Če želite izvedeti, kako smo prišli do teh priporočil in drugih zanimivih stvari, preberite naprej. 🙂
Sestava sodelujočih v raziskavi
Največji delež v Dognetu imajo vsebinski partnerji, kar se jasno vidi tudi v sestavi partnerjev v tej raziskavi. 3 % anketirancev je bilo portalov za skupinsko nakupovanje, 3 % pa cashback-i. Najmanjšo skupino so sestavljali partnerji, ki se ukvarjajo s socialnimi omrežji in PPC.
Graf zastopanosti posameznih vrst partnerjev v anketi
Graf zastopanosti partnerjev v anketi glede na njihovo velikost
Partnerje smo razdelili tudi po velikosti na tiste, ki mesečno izvajajo posamezne, desetine, stotine in tisoče konverzij prek Dogneta. Za namene te raziskave jih bomo dodatno ločili na majhne – tiste, ki izvajajo posamezne do desetine konverzij na mesec in na velike – tiste, ki opravijo na stotine do tisoče konverzij na mesec.
Odločata višina provizije in znana blagovna znamka. Kateri so drugi pomembni parametri za partnerje?
V naslednjem vprašanju so partnerji imeli na izbiro 7 parametrov za oceno s točkami na lestvici od 1 do 6, kjer so:
- 1 – nepomembno
- 2 – ni zelo pomembno
- 3 – precej pomembno
- 4 – pomembno
- 5 – zelo pomembno
- 6 – izjemno pomembno
Parametri | Mali partnerji |
Znesek provizije | Pomembno (4,38 točke) |
Prepoznavnost blagovne znamke | Pomembno (4,35 točke) |
Dolžina trajanja piškotka | Pomembno (4,18 točke) |
Kakovost in razpoložljivost XML feeda | Precej pomembno (3,36 točke) |
Ocene na Heureki | Precej pomembno (3,14 točke) |
Ali ima kampanja konkurenco | Malo pomembno (2,49 točke) |
Dostopnost kupona | Malo pomembno (2,45 točke) |
Parametri | Veliki partnerji |
Prepoznavnost blagovne znamke | Zelo pomembno (4,88 točke) |
Znesek provizije | Zelo pomembno (4,68 točke) |
Dolžina trajanja piškotka | Pomembno (3,76 točke) |
Kakovost in razpoložljivost XML feeda | Precej pomembno (2,9 točke) |
Ocene na Heureki | Precej pomembno (2,9 točke) |
Dostopnost kupona | Precej pomembno (2,58 točke) |
Ali ima kampanja konkurenco | Malo pomembno (2,18 točke) |
Iz tega vprašanja je bilo jasno, da je prva stvar, ki jo partnerji iščejo pri izbiri kampanje, ne glede na njihovo velikost, prepoznavnost blagovne znamke in znesek provizije. To ni nič novega. Prepoznavna blagovna znamka zagotavlja stabilno in zmogljivo e-trgovino, ki bo verjetno dobro konvertirala.
Gradnja blagovne znamke je tek na dolge proge. Partnerji imajo raje dobro znane e-trgovine, a samo zato, ker niste enota v segmentu, še ne pomeni, da vas ne bodo uporabljali. A resnica je, da so preverjene in znane e-trgovine lažje za uporabo, zato za začetek e-trgovine niti ne priporočamo partnerske kampanje.
Drugi pomembni parametri so življenjska doba piškotka in seveda razpoložljivost in kakovost XML feeda. Za mnoge založnike je XML feed alfa in omega oglaševalske kampanje. Poskrbite zanj.
Večina partnerje želi kakovostne opise e-trgovine, portfelje in lastnosti izdelkov
V naslednjem vprašanju smo partnerjem dali možnost klika na druge parametre in komponente akcije, ki se jim zdijo pomembni. Kaj se je pokazalo? V tabeli lahko vidite, kolikšen odstotek partnerjev meni, da je parameter pomemben.
Parametri | Mali partnerji |
Opisi izdelkov, portfelji in značilnosti izdelkov | 60% |
Priporočila TOP izdelkov | 51% |
Priporočila TOP kategorij | 43% |
Opis ciljne skupine | 30,5% |
Sezonske in akcijske pasice | 26,5% |
Vzorci PR člankov | 25,5% |
Omogočanje neposrednega PPC | 16,5% |
Omogočanje pošiljanja e-pošte | 12,5% |
Predloga za novičnik | 6% |
Omogočen Google CSS | 2,5% |
Parametri | Veliki partnerji |
Priporočila TOP izdelkov | 45% |
Opisi izdelkov, portfelji in značilnosti izdelkov | 44,5% |
Priporočila TOP kategorij | 36% |
Omogočen Google CSS | 22,5% |
Opis ciljne skupine | 16% |
Omogočanje neposrednega PPC | 9% |
Sezonske in akcijske pasice | 8% |
Vzorci PR člankov | 7,5% |
Omogočanje pošiljanja e-pošte | 7,5% |
Predloga za novičnik | 0% |
Po mnenju partnerjev naj bi bil v opis kampanje vključen tudi opis najbolje prodajanih TOP izdelkov in TOP kategorij. Če se vaši, predvsem vrhunski izdelki, sezonsko spreminjajo, je dobro, da te sezname posodabljate. Vse kar morate storiti je, da nam jih pošljete in mi bomo poskrbeli za to.
Veliki partnerji bodo cenili tudi dovoljenje za Google CSS. Če vas ta možnost zanima, nam sporočite.
Predvsem manjšim pa bodo dobrodošle kakovostne sezonske ali akcijske pasice. Odprta vprašanja so pokazala, da si partnerji želijo tudi sezonske in akcijske pasice, predvsem v dimenzijah 300×300 in 720×90. Dobro je, če lahko pošljete pasice z ali brez CTA gumbov.
Druga motivacija so kakovostni feed-i in predvsem interes za sodelovanje s strani oglaševalcev
Našim partnerjem smo dali tudi prostor, da izrazijo svoje poglede v odprtem vprašanju. Najbolj nas je zanimalo kar jih motivira, da več in hitreje izvajajo kampanje. Nekateri odgovori so se ponavljali znova in znova, kar je v bistvu potrdilo tega, kar smo ugotovili že v prejšnjih zaprtih vprašanjih.
Kaj so torej partnerji najpogosteje reševali?
- Kakovosten XML feed – da je XML feed za partnerje pomemben, je razvidno že iz prejšnjih vprašanj. Številni partnerji so uporabili prostor za daljši odziv, da bi poudarili pomen kakovostnega in dobro oblikovanega XML feed-a. Pomembni so jasna in dobro urejena struktura, uporabni opisi in vsi možni parametri izdelka. Za znižane cene je pomembno, da je navedena tudi originalna cena.
- Izdelki za recenzijo ali partnerskih nagradnih iger – če lahko svoje izdelke ponudite za testiranje in recenzije ali za nagradne igre, ki jih partnerji izvajajo na svojih projektih za svoje obiskovalce, nam to sporočite.
- Ponudba kuponov za pridružene partnerje – če vaša notranja politika dovoljuje in imate še vedno prostor za to, razmislite o zagotavljanju idealnega dolgoročnega kupona samo za pridružene partnerje. Najboljšo izkušnjo imamo s up-sell kuponi, ko zagotovite določen znesek popusta pri nakupu nad višjo vrednostjo od povprečne vrednosti vozička. Takšen kupon najprej zagotovite za krajše obdobje in, če deluje, ga dajte svojemu partnerju na voljo dolgoročno. Tako vam lahko povečajo povprečno vrednost nakupov.
- Zanimanje s strani oglaševalca – partnerji bodo cenili vaše zanimanje. Če vidite, da vam partner prinaša več kot drugi, ali vam je njegov projekt še posebej všeč, ga lahko podprete individualno. V idealnem primeru z višjo provizijo, vendar to ni edina možnost. Samo kontaktirajte nas in skupaj si bomo kaj izmislili.
- Stabilnost – beseda stabilnost se je v odgovorih večkrat ponovila. Torej dolgotrajna kampanja, ki pogosto ne spreminja pogojev, deluje brez izpadov in redno odobrava čakajoče konverzije.
To so naša priporočila vam, našim oglaševalcem, ki prihajajo od naše obsežne partnerske raziskave. Upamo, da vam bodo rezultati koristen vodnik o tem, kako delati s svojo kampanjo in kako spodbuditi partnerje, da vam prinesejo kakovosten promet in veliko konverzij.
Hvala, ker ste tukaj z nami, in če želite dodati ali urediti karkoli v svoji kampanji na podlagi teh priporočil, nas kontaktirajte na hello@dognet.com