Iskren bom, kolikor se trudim biti v svojem osebnem in poklicnem življenju. Omrežje smo vzpostavili kot čisto slovaško omrežje pred šestimi leti. Na Slovaškem smo nameravali vzpostaviti polnopravno partnersko omrežje. V preteklih letih smo se veliko naučili in napredovali smo od ene osebe do desetčlanske ekipe, znane kot Dognet.
Sčasoma sem ugotovil, da je naš pristop mogoče uporabiti in prodati na Češkem, kasneje na Madžarskem ali na Balkanu. Zakaj? Ker ne igramo svetovnega prvenstva, temveč prisluhnemo, kaj tako oglaševalci kot partnerji pričakujejo od partnerskega kanala. Noben od njih za nas ni samoumeven.
Iskreno povedano, nimamo najboljše tehnične rešitve na trgu. Se najdejo še boljši IT-jevci po svetu. Vsekakor pa vem, da lahko naš sistem v celoti pokrije tisto, kar oglaševalec in partner resnično potrebujeta.
In to od omrežja potrebujeta tako oglaševalec kot partner. To je kot v dirkah F1 – ne zmaga tisti z najhitrejšim vozilom, temveč tisti z najboljšo ekipo in vozniki. In iskreno sem ponosen na svojo ekipo. Ne na izvorno kodo, ampak na ljudi, ki predstavljajo Dognet.