Uporabite portale za skupinsko nakupovanje, da zvišate vrednosti vozička in povečate prodajo

Uporabite portale za skupinsko nakupovanje, da zvišate vrednosti vozička in povečate prodajo


Portali za skupinsko nakupovanje imajo potencial, ki se uporablja zelo malo in lahko dramatično poveča vrednost nakupovalnega vozička v spletni trgovini. V okviru partnerskega omrežja Dognet sodelujemo predvsem s partnerji z vsebinami, pomemben odstotek konverzij pa predstavljajo tudi t.i. portali za skupinsko nakupovanje. Kako sodelovati z njimi, da bo učinkovito za obe strani?

Primer e-trgovine Kytary.cz

Na Ecommerce Bridge sem objavil članek, kjer analiziram slabo nastavljeno kampanjo Kytary.cz. Žal je ustvarila le stroške, ravno zaradi slabo zastavljenega sodelovanja s portali za skupinsko nakupovanje. Pravilno nastavljena partnerska kampanja ima le redko “pavšalno” provizijo, torej enake pogoje za vse vrste partnerjev.

Pri partnerski kampanji je treba upoštevati prispevek partnerjev k konverziji. Zato je “pavšalno” plačilo nerealno in se le redko izkaže za pravilno.

Trenutek za povečanje vrednosti vozička

Dodana vrednost portala za skupinsko nakupovanje je, da lahko naslovi stranko ravno v trenutkuko ta želi nekaj dati v košarico. Ko je v postopku naročanja, vidi polje “koda za popust” in nato prek iskalnika poskuša najti kupon. To je ravno pravi trenutek, da bi pokazali možnost, kako v zameno za večji nakup poseči po popustu.

Vir: Ecommerce Bridge

 

POGLEJMO REALNI PRIMER:

  1. Kupec nakupuje in ob koncu nakupa vidi polje “kupon”.
  2. V Google vnese “kupon eshop.cz”, vidi rezultate in klikne na prvi portal za skupinsko nakupovanje, na katerega naleti.
  3. Prejme neodvisen vir kuponov.
  4. V vozičku ima nakup za 30 €, povprečno naročilo v e-trgovini pa je 50 €.
  5. Pravilno nastavljena partnerska kampanja bo na portalu za skupinsko nakupovanje prikazala kupon “Kupon 5 € za nakupe nad 70 €”.
  6. Oseba klikne na kupon, ga dobi in preprosto vrže stvari v košarico, da dobiš 5 € popusta.

E-trgovina je dobila višje naročilo in portal za skupinsko nakupovanje je dejansko ustvaril dodano vrednost. Seveda je treba realno preračunati stroške in upoštevati strateške cilje e-trgovine.

 

Vrste kuponov za “večanje” vozička

  • Kupon “XXX” za brezplačno dostavo pri nakupih nad XXX €
  • Kupon “XXX” za blago znamke YYY
  • Kupon “XXX” za darilo pri nakupu nad XXX €
  • Kupon “XXX” za 3-letno garancijo za znamko YYY
  • Kupon “XXX” za popust pri nakupu nad XXX €
  • Kupon “XXX” za MAXI popust za nakupe nad XXXX €
  • Kupon “XXX” za zavarovanje proti kraji za znamko YYY

Še vedno morate razmišljati o tem, kaj lahko kot e-trgovina ponudite dodatno, kar potrebujete, in predvsem to preračunati in simulirati.

V omrežju imamo usposobljene partnerske menedžerje in vodje za odnose, ki z veseljem svetujejo našim oglaševalcem pri postavitvi kampanj na portalih za skupinsko nakupovanje. Tukaj smo za vas 🙂
Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Več člankov, ki bi vas lahko zanimali

Katere kampanje so na voljo v našem omrežju?