V omrežju sta zaščita in kakovost prometa na prvem mestu

V omrežju sta zaščita in kakovost prometa na prvem mestu

V omrežju Dognet smo vzpostavili zelo občutljive procese in algoritemske robote za nadzor kakovosti prometa. Celotno partnersko trženje temelji na zaupanju. Zato se v omrežju potrudimo, da se lahko oglaševalec zanese na nas tudi na področju varovanja in kakovosti prometa.

Ukvarjamo se s partnerskim trženjem e-trgovine, ki ga opravlja določena paleta založnikov. Ne sodelujemo s tistimi, ki dajejo prednost pojavnemu prometu, igram na srečo ali pornografiji. Njihova vrsta prometa nas ne zanima. Imamo zanimanje za poštene partnerjeki ustvarjajo vsebine ali storitve z realno vrednostjo za obiskovalce.

 

Zaščitni elementi omrežja Dognet

Od začetka je omrežje zasnovano tako, da je zaščiteno pred nezaželenimi partnerji. Preden partner pride do kampanje, mora iti skozi več kontrolnih točk. Vse je odvisno od tega, kako želi oglaševalec obravnavati vstop partnerja v kampanjo.

Kontrolne točke:

  1. Registracija v omrežje – v teku je postopek odobritve, ki preverja kakovost partnerja, takoj ko ta vstopi. Če gre za tujega partnerja, ima nedokončano spletno stran ali vprašljive podatke o registraciji, vedno zahtevamo dodatne informacije, na podlagi katerih jih bomo bodisi zavrnili bodisi sprejeli. Če z njim nismo zadovoljni in njegovih dejavnosti ni mogoče nadzorovati, ga bomo takoj zavrnili.
  2. Omrežno nadzorovan dostop do oglaševalske kampanje – Če je kampanja zaprta, mora partner opisati, kako želi kampanjo promovirati. Če opis ne zadostuje, komuniciramo, dokler se 100% ne odločimo, ali je partner primeren za omrežje in kampanjo.
  3. Dostop do oglaševalske kampanje, ki ga nadzoruje oglaševalec – Odobritev lahko opravi oglaševalec in odloči, komu dovoli dostop in komu ne.
  4. Stalno spremljanje – omrežje nadzorujemo ročno in z algoritemskim robotom 365 dni v letu, nekaj tisočkrat na dan. In ni pomembno, ali so partnerji odobreni s strani oglaševalca, omrežja ali je kampanja odprta.

Proaktiven in brezkompromisen nadzor

Kot je znano med partnerji, smo popolnoma brezkompromisni pri nadzoru in glede prometaki ga dostavimo oglaševalcem. Če nekaj ne deluje, običajno komuniciramo s partnerjem, preden oglaševalec kaj opazi. In to je pošteno, saj bi se moral tudi tukaj oglaševalec močno zanesti na omrežje. Neodgovorno je, ko omrežje reče: “Na oglaševalcu je, koga vključi v kampanjo. Mi smo le tehnična rešitev.”

Partnerji nam pogosto pišejo: “Zakaj se s tem ukvarjate, če se oglaševalec ne odzove? V drugem omrežju tega ne rešujejo, dokler se ne odzove oglaševalec…” Preprosto in jasno, ne čakamo, da bo oglaševalec nekaj opazil, ker to ni pošteno. 

 

Zagotavljanje samo tehnične rešitve ni naša pot. Zagotavljamo partnersko kampanjo kot storitev in dodano vrednost. In zato moramo stati za tem, kar ponujamo oglaševalcem.

Robot z algoritmom Qtracker nadomešča na desetine ljudi

V letu 2019 smo lansirali novost, algoritemski sistem Qtracker, ki nadzoruje omrežne anomalije, ki jih v velikih kampanjah niti ni mogoče pokriti ročno. Nenehno preverja, če ni “nekaj narobe”, kar je treba raziskati. Preverja na desetine scenarijev, ki razkrivajo nenavadno vedenje in omrežno aktivnost.

Kaj na primer?

  • Če ima nekdo naenkrat preveč klikov – to je lahko znak slabe kakovosti prometa, na primer iz preusmernikov, ali pojavnega prometa. To je v omrežju absolutno tabu in ob uporabi je partner takoj izključen iz omrežja brez pravice do kakršne koli provizije. Lahko ga prepoznamo in rešimo v urah, ne tednih, “dokler nekdo ne opazi.”
  • Če nekdo začne prejemati preveč konverzij ali obratno – Če nekdo uvede kampanjo in začne imeti nenavadne konverzije, preverimo nastavitev kampanje. Ali je vse v redu, ali je to prav in koristno za oglaševalca. Podobno se sprašujemo, zakaj se nekaj dogaja, če konverzije padejo. Prizadevamo si, da bi izboljšali korist oglaševalca.
  • Če nekomu manjka jasen vir prometa – Če pri konverzijah manjka “napotitelj”, URL, s katerega je oseba kliknila. Poskrbimo, da vemo, od kod prihaja promet, in če te informacije manjkajo, Qtracker o tem poroča in se potem s tem ukvarjajo partnerski menedžerji. Manjkajoči napotitelj je pogosto znak, da partner poskuša nekaj skriti. In to se na spletu ne tolerira, ker igramo odprto igro tako s partnerji kot z oglaševalci.
  • Če kdo pošlje mailing – Večina akcij zahteva, da se e-poštna sporočila pošljejo v odobritev. Če opazimo e-poštno distribucijo, lahko preverimo, ali je v redu ali ne. Če gre za kršitev pravil, bomo s tem nemudoma soočili partnerja.

Za upravljanje te količine podatkov bi bilo treba zaposliti na desetine ljudi. Qtracker to počne zanesljivo 24/7 365 dni v letu. In če kaj najde, posreduje partnerskemu menedžerju. 

 

Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Več člankov, ki bi vas lahko zanimali

Katere kampanje so na voljo v našem omrežju?