Akcija Zoohit.si
Provizija: New Customer 12%, Early Stage Customer (1st order) 9%, Existing 3% (2 and more orders) from 9.8.2023
Spletno mesto, kjer lahko najdete vse za vaše ljubljenčke – za pse, mačke, male živali, ptice ali ribe!
Zoohit.si je ena največjih slovaških spletnih trgovin z opremo za male živali. Ponujamo več kot 7000 izdelkov za pse, mačke, ribe, glodavce in ptice.
Našim strankam nudimo naslednje načine plačila – plačilo po povzetju, plačilo s kreditno kartico, PayPal in predplačilo z nakazilom na račun.
Podpora našim strankam na voljo od ponedeljka do petka od 9.00 do 18.00.
Skupaj z ostalimi 25 trgovinami zooplus, kot npr zooplus.de, zooplus.fr, zooplus.nl itd., sodimo med številko 1 za oskrbo hišnih ljubljenčkov v Evropi!
Ustvarjanje povezav do podstrani:
- uporabite povezavo z imenom “Zoohit.si – deeplink (dodajte ciljni URL kot parameter data2)”
- dodajte parameter data2 v URL povezave – ciljni URL, na katerega želite ciljati
- primer:
- Zoohit.si – deeplink (dodajte ciljni URL kot parameter data2) povezava ima URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=0ced954d
- Dodal bom parameter data2: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=0ced954d&data2=
- Za data2 dodam URL naslov, na katerega ciljam: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=0ced954d&data2=https://www.zoohit.si/shop/ptaci
- Če ciljni URL vsebuje znake, kot je ? ali &, mora biti naslov URL pred vstavljanjem kodiran
Elementi so na voljo
- Spletna pasica
- XML feed
- Kuponi
- PR-članki
- Dodatno sodelovanje
- Predloge e-pošte
- Influencer
- vdelani okvir
- Dognet medij
Dovoljenja za založnike
- Vračilo gotovine (cashback)
- Vsebina
- Spletna mesta s kuponi
- Pošiljanje e-pošte
- Direct PPC
- Google CSS
- Zunanji kuponi
Pri promociji kampanje je potrebno uporabiti vse parametre, ki so vključeni v napotitve, prikazane na naši nadzorni plošči. Odstranitev parametrov lahko povzroči nedelujoče sledenje ali zavrnitev provizij.
Kampanja je integrirana prek neodvisne tretje strani in nimamo neposrednega stika z oglaševalcem. Zato ne moremo vplivati na trajanje in stopnjo odobritve konverzij ter na trajanje odobritve zahteva za sodelovanje v kampanji. Prav tako nismo odgovorni za neregistrirane konverzije, ki jih zabeleži tretja stran.