Načini uporabe partnerskega trženja na globalnem in lokalnem trgu

Načini uporabe partnerskega trženja na globalnem in lokalnem trgu

Bi radi služili denar na spletu? Brez pravih informacij je lahko težko. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več o partnerskem trženju na globalnem in lokalnem trgu.  

Povprečna prodaja 17 milijonov dolarjev

Najbolj priljubljen in najbolj znan trgovec z e-trgovino na svetu je nedvomno Amazon. Njegov inventar vsebuje skoraj 12 milijonov izdelkov v vseh segmentih – od elektronike do kozmetike. Na seznamu izdelkov boste našli praktično vse, kar si lahko zamislite. Amazon vsako uro ustvari povprečno 17 milijonov dolarjev prihodka, kar je leta 2020 pomenilo čisti dobiček v višini 386,06 milijarde dolarjev.

Pravzaprav je skoraj 45 % Amazonovega tržnega deleža posledica pridruženih partnerjev. Z več kot 900.000 člani je Amazonov partnerski program eden izmed največjih partnerskih programov.

Preden se potopimo v glavno razpravo, si oglejmo njegove prednosti in slabosti.

Prednosti Amazonovega partnerskega programa:

  • Enostavno in brezplačno sodelovanje v programu – vse kar morate storiti je, da se prijavite. 
  • Zaupanja vredna blagovna znamka. Stranke bodo vedele, kam bodo preusmerjene, in ne bodo oklevale s klikom na povezavo.
  • Neskončna ponudba izdelkov – za promocijo je na voljo 12 milijonov izdelkov, tako da vam izdelkov za izbiro zagotovo ne bo zmanjkalo.
  • Izberete lahko plačilo z neposrednim depozitom, čekom ali darilno kartico Amazon.
  • Dostop do svetovnega trga.

Zakaj se ne bi zanašali na Amazon:

  • Dohodek, odvisen od kategorije – provizije za nekatere kategorije izdelkov so lahko precej nizke. Če imate blog o zdravju ali kozmetiki, lahko svoj račun kreditirate samo s prodajo izdelkov za osebno nego.
  • Kratko trajanje piškotka – samo 24 ur. To lahko vpliva na stopnjo konverzije.
  • Izdelkov ni mogoče promovirati po e-pošti.
  • Visoka konkurenca – ta panoga je prevelika in konkurenca je nora, zato je treba iskati ozke poti, ki ostanejo, da jih kar najbolje izkoristite.
  • Pogodbo o delovanju programa Amazon Associates je težko razumeti. Pogosto se posodablja, zato jo je treba spremljati.

Kaj je Amazonov partnerski program?

Amazonov partnerski program, imenovan Amazon Associates, je eden največjih partnerskih programov.

Kot v katerem koli drugem partnerskem programu, funkcionalnost temelji na podobnem principu. Tako je partnersko trženje način promocije izdelkov podjetja za provizijo. Z drugimi besedami, promovirate izdelke ali storitve Amazona in dobite odstotek od prodaje, če stranka opravi nakup. S to metodo vam ni treba ustvarjati lastnih izdelkov ali storitev.

 

Pridružitev partnerskemu programu je najboljša za ljudi, ki so si ustvarili svoje občinstvo. S partnerskim trženjem Amazon svojim partnerjem pomaga pri zaslužku na svojih spletnih mestih, blogih ali socialnih omrežjih.

Postopek registracije v program je preprost in brezplačen. Preden se lahko prijavite v program, morate imeti delujočo spletno stran z vsebino in pridobljenim občinstvom. Po oddaji registracije boste kot partner prejeli ID partnerja. Odobritev partnerja običajno traja 1-3 dni. Po prijavi v Amazon partnerski program je račun partnerja odobren za 180 dni. V tem času mora ustvariti vsaj 1 naročilo, sicer bo njegov račun ukinjen. To je razlog, zaradi katerega morate imeti strategijo za dosego prodaje. Ponovna registracija za program je mogoča tudi po preklicu računa.

Amazon je razširil program Amazon Associates posebej za vplivneže. Če imate profil na socialnih omrežjih, vam bo za vas bolj priročen Amazon Influence Program.

Kako deluje Amazonov partnerski program?

Partnerji Amazon Associates zaslužijo provizije s promocijo izdelkov po svoji izbiri na svojih spletnih mestih s povezavami na izdelke, ki obiskovalce pripeljejo na amazon.com.

Partner prejme provizijo le, če kupec klikne na izdelek prek partnerjeve povezave. Višina provizije se izračuna na podlagi vseh izdelkov, ki jih kupec kupi v naslednjih 24 urah. Isto traja tudi piškotek, ki se odstrani, ko stranka odda naročilo ali ponovno obišče amazon.com prek povezave drugega partnerja.

Če stranka ne klikne preko partnerjeve pridružene povezave, ampak obišče amazon.com prek brskalnika, partner ne bo prejel nobene provizije. Če se stranka vrne na amazon.com prek partnerske povezave partnerja, bo ustvarjen nov piškotek.

Lahko pride do primera, ko stranka obišče amazon.com prek povezave partnerja, doda izdelke v nakupovalni voziček in zapusti amazon.com, ne da bi dokončala naročilo. Partner prejme provizijo, če kupec da artikel v nakupovalni voziček v 24 urah po kliku na povezavo partnerja in naročilo odda pred potekom nakupovalnega vozička, kar običajno po 90 dneh.

Provizija se nakaže na račun partnerja šele po tem, ko kupec izdelke kupi in jih ne vrne.

Koliko zaslužijo Amazonovi pridruženi partnerji?

To vprašanje je verjetno najbolj zanimivo za vas. Kot partner v Amazonovem partnerskem programu lahko zaslužite od 100 $ do 6-mestne številke.

Po navedbah Glassdor.com povprečni dohodek pridruženega partnerja v Amazonu v ZDA znaša 34.255 $ na leto. To je kar lepa številka, a na višino zaslužka nedvomno vpliva več dejavnikov:

  • Kakšen promet lahko pričakuje spletno mesto?
  • Koliko obiskovalcev klikne partnersko povezavo?
  • Koliko obiskovalcev bo dejansko nekaj kupilo?
  • Kolikšen je znesek naročila stranke?
  • In nenazadnje, kakšna je provizija za prodan izdelek?

Sledite višini provizije promoviranih izdelkov

V Amazonu je provizija fiksna in razdeljena na podlagi posameznih kategorij izdelkov. Višina provizij v tabeli se lahko občasno spremeni, zato jo morate spremljati, da boste vedno imeli ažurne informacije.

 

Vir: affiliate-program.amazon.com, akt. február 2022

Sledite višini provizije promoviranih izdelkov. To je eden od ključnih parametrov pri višini zaslužka. Torej, tudi če so izdelki za zdravje in osebno nego uvrščeni na vrh lestvice želenih izdelkov, je treba skrbno razmisliti o njihovi promociji, saj imajo eno najnižjih provizij.

Plačilo z neposrednim pologom, čekom ali darilnim bonom

V Amazonovem partnerskem programu je partner plačan približno 60 dni po koncu meseca, v katerem je zaslužil provizije od prodaje. Tako mu bodo januarske provizije izplačane 2 meseca kasneje, marca.

Amazon ponuja 3 načine plačila provizij: in sicer z neposrednim pologom na bančni račun, Amazonovim darilnim bonom ali čekom. Najmanjša vrednost za plačilo prek neposrednega pologa ali darilne kartice, je 10 $. Če se partner odloči za plačilo s čekom, mora doseči vrednost 100 $.

Pravila in zahteve

Ne glede na to, ali ste novi v Amazonovem partnerskem programu ali ste član partnerskega programa že nekaj let, se morate držati Amazonovih politik in zahtev. Od vas pričakuje proaktivno spremljanje in spoštovanje programskih politik. Vaš račun lahko kadar koli prekličejo, če ugotovijo, da ne upoštevate pravil.

Preden začnete z oglaševanjem, morate prebrati navodila da zmanjšate možnosti prepovedi zaradi nenamernih kršitev. Nekaj od navedenih pravil:

  • Na spletnem mestu mora biti jasno navedeno, da so promovirani izdelki vključeni v Amazonov partnerski program. 
  • Svoje izdelke promovirajte verodostojno – ne zavajajte in ne dajajte lažnih trditev.
  • Pošiljanje obiska z e-poštnega naslova je prepovedano – izdelkov ni mogoče vključiti v novičnik.
  • Pri prikazu cen izdelkov morata biti prikazana datum in čas zadnje posodobitve. V nasprotnem primeru je prepovedano navajati specifične cene izdelkov, saj se lahko cene na Amazonu nenehno spreminjajo.
  • Ne krajšajte partnerskih linkov.

Dostop do svetovnega trga

Zaslužek z izdelki Amazon in pridobitev dostopa do svetovnega trga se sliši mamljivo. Amazon Associates na amazon.com je podjetje s sedežem v ZDA. Vendar to ni edini partnerski program Amazona. Pravzaprav ima Amazon partnerske programe v 11 drugih državah, vključno z Nemčijo, Združenim kraljestvom, Kanado, Italijo, Francijo, Japonsko, Kitajsko, Španijo, Indijo, Mehiko in Brazilijo. Da lahko na globalnem trgu realno zaslužite denar, morate ustvariti račun na vseh trgih, to pomeni da ameriški partnerski račun ni samodejno veljaven na mednarodnem trgu. V prevodu, če promovirate glasbila na amazon.com in glasbenik iz Španije klikne vašo povezavo in kupi kitaro na amazon.es, ne dobite provizije od prodaje.

Kaj storiti v tem primeru? Račun je treba ustvariti ne samo na ameriški strani, ampak tudi na drugih 11 mednarodnih spletnih mestih Amazon. Čeprav ni treba ustvariti 12 partnerskih povezav za izdelke, je to vseeno dodatno delo za vas. Obstajajo orodja, ki vam omogočajo, da uporabite samo 1 partnersko povezavo in jo preusmerite na določeno stran glede na lokacijo obiskovalca.

Amazon je daleč največji igralec na svetovnem trgu. Prav njegova velikost in moč lahko povzročita morebitno neželeno težavo zaradi ogromne konkurence. Količina informacij, ki jih boste morali najti in  samostojno proaktivno spremljanje sprememb v pogojih je posledica neosebnega pristopa. In ko začutite skrb in podporo s strani partnerske mreže, vam to precej olajša življenje. Zakaj torej ne bi uporabljali storitev lokalnih partnerskih omrežij?

Partnersko trženje se lahko izvaja drugače kot na Amazonu

Čeprav je Amazon največji svetovni trgovec na drobno, je zanj e-trgovina v Evropi lahko le kaplja v morje, zlasti v srednji in vzhodni Evropi. Nedvomno tudi na teh trgih prevladujejo velike in močne blagovne znamke. Prevladujoče blagovne znamke na lokalnem trgu pokriva Dognet partnersko omrežje.

Partnersko omrežje Dognet je lokalno omrežje, ki pokriva na tisoče partnerjev in na stotine sodelujočih e-trgovin (kampanj). Smo mreža, ki 100 % razume trge, na katerih deluje. Najdlje delujemo na Slovaškem in Češkem. Postopoma se je mreža razširila tudi na druge sosednje države, kot sta Madžarska in Poljska, trenutno pa delujemo v državah Balkana, kot so Romunija, Hrvaška, Slovenija, Bolgarija in Srbija.

Več kot 10 milijonov izplačanih provizij

Od začetka leta 2022 smo doslej oglaševalcem zagotovili več kot 3.300.000 konverzij z 211 milijoni € prometa. Doslej smo partnerjem izplačali več kot 10 milijonov evrov provizij.

Mrežo gradimo na storitvah, komunikaciji, strokovnosti in dodani vrednosti. To je tisto, kar resnično potrebujeta tako založnik kot omrežni oglaševalec.

 

Ekipa Dognet

Z registracijo pri partnerskem omrežju Dognet dobite dostop do administracije, kjer lahko začnete ustvarjati partnerske povezave. Izbrali boste lahko katero koli kampanjo izmed vseh ponujenih na trgu.

Kakovost pod eno streho. V Dognetu boste našli znane blagovne znamke, kakovostne založnike, tehnološke rešitve, skrb in koristno podporo. Skrbimo za vaš uspeh.

Zakaj promovirati kampanje Dognet?

Mreža podružnic Dognet pokriva več kot 900 večjih akcij iz različnih segmentov – od pohištva in stanovanj do športnih kampanj. Provizije se dogovorijo vnaprej, z vsakim oglaševalcem posebej. Za razliko od Amazona, vaš Zaslužek ni odvisen od kategorije izdelkov, ki jo oglašujete. Če iz svoje raziskave ugotovite, da so masažna olja trenutno povpraševana in iskana, lahko izbirate med več akcijami, ki ponujajo ta izdelek. Vsaka akcija ima drugačno provizijo, izbira pa je vaša.

Privzeto trajanje piškotka je 30 dni. Če kupec uspešno zaključi naročilo katerega koli izdelka v akciji, na katerega bo preusmerjen preko vaše povezave, vam bo provizija pripisana do konca trajanja ustvarjenega piškotka. Če stranka klikne na vašo povezavo na kampanjo, ne opravi nakupa in po enem tednu obišče akcijo neposredno prek brskalnika, odda naročilo, se vaš piškotek še vedno ustvari in se vam pripiše provizija.

Zanima nas individualni pristop in skrb za naše stranke. Imamo veliko podporo, ki vam bo z veseljem svetovala in vam z veseljem vse razložila.

Znamke, ki nam zaupajo

Delamo proaktivno. Procese v omrežju nadzorujemo ne le ročno, ampak tudi samodejno. Skrbimo za kakovost. Nenehno izumljamo nove izboljšave in inovacije. Tudi pri tem se na nas zanaša na stotine oglaševalcev in na tisoče partnerjev.

Seveda imamo v omrežju pravila in pogoje, ki jih je treba upoštevati. Vse novosti in spremembe sporočamo strankam.

Vse, kar počnemo, naredimo za vas 💙

V Dognetu je začetek veliko lažji kot v Amazonu. Po registraciji vam zagotovimo vse potrebne materiale, ki jih morate naštudirati. Ni vam treba iskati ničesar dodatnega. Pokazali vam bomo, kje in kaj boste našli. Najboljši način, da se tega naučite, je, da začnete sami ustvarjati vsebino na svojem spletnem mestu. Koliko časa in energije boste v to vložili, je odvisno od vas.  

Izobražujemo trg. Iz knjižne delavnice Dognet si lahko priskrbite knjigeki vam bodo pomagale ustvariti kakovostne vsebine in razširiti vaša obzorja na tem področju.

Vsak mesec prinašamo mesečne novice za partnerje in oglaševalcev katerih boste izvedeli zanimivo statistiko in informacije iz omrežja.

Lokalni trg ima manj konkurenčno okolje kot globalni trg. Zato je nekoliko lažje postati uspešen partner. Zato smo tukaj, da vam pri tem pomagamo.

Provizije ne plačujemo samo samozaposlenim osebam, ampak tudi fizičnim osebam v višini nad 100 €.

Želim se registrirati in začeti služiti denar prek Dogneta

Predlogi in nasveti, kako promovirati svoje kampanje

Za pospešitev postopka registracije je dobro imeti že izdelano spletno stran z obiskom. To je tudi eden od dejavnikov, ko boste kmalu videli sad svojega truda.

Če pa ste z ustvarjanjem na začetku, se lahko v tem primeru še vedno registrirate. Morali boste biti malo bolj potrpežljivi, ker boste morali vložiti energijo, da pridobite občinstvo, ki ga bo zanimala vaša vsebina in izdelki, ki jih promovirate. Vsak partner je enkrat začel in moral iti skozi ta proces. 🙂

Osredotočite se na teme, ki vas zanimajo. Tako boste lažje ustvarjali vsebino.

Osnova je torej določiti strategijo in izbrati pravo temo. Na podlagi tega temelji izbor promovirane kampanje. V Dognetu imate široko paleto oglaševalskih kampanj in njihovih izdelkov, na katere se lahko osredotočite.

Nekaj nasvetov o tem, kako lahko uvedete partnerske povezave

Članki z recenzijami, priporočila, nasveti in triki ter primerjave izdelkov

Te vrste člankov so najbolj iskani, ko je stranka v postopku nakupa in se odloča za izdelek. Pri izbiri jo morate pomiriti in ji posredovati vse potrebne in manjkajoče informacije. Nato jo s klikom preusmerite v kampanjo, kjer zaključi nakup.

Poleg partnerskih povezav v besedilo dodajte slike, ki pritegnejo stranko. Partnersko povezavo lahko zavijete v gumb CTA (poziv k dejanju) z besedilom Pojdi v trgovino.

Katalogi izdelkov

Katalog izdelkov lahko ustvarite z uporabo vira XML izdelka, ki ga namestite na svojem spletnem mestu.

Pasice

Prazen prostor na vaši spletni strani lahko zapolnite s primerno pasico. Ne preobremenjujte strani s nepotrebno velikim številom pasic, saj bo tako stranka izgubila pozornost za pomembne informacije in lahko vašo stran po nekaj sekundah zapusti. Eden od dejavnikov, ki zmanjšuje verodostojnost spletnega mesta v Googlovih očeh. Vzemite pasico kot dodatek v partnerskem omrežju.

Socialna omrežja

Nimate spletne strani, a vas zanima partnersko trženje? Kampanje lahko promovirate tudi z partnerskimi linki na družbenih omrežjih – Facebook, Instagram, Youtube, Tiktok, Twitter in več.

Akcije in kuponi za popust

V svoji vsebini lahko navedete, da ima kampanja trenutno popust na določene izdelke z navedbo kode kupona in rokom veljavnosti kupona. V administraciji imamo prosto dostopne kupone, ki jih lahko promovirajo tudi vsebinski partnerji. Če ste ustvarili agregator kuponov, boste imeli na voljo tudi kupone, ki so določeni za portale za skupinsko nakupovanje.

Vzorčni projekt na koncu

Pokažimo na enem projektu, ki promovira izdelke iz amazon.com, kako ustvarja članke in katere kampanje bi lahko dodali v takšen članek za Dognet.

Projekt bestcovery.com je primer spletnega mesta za recenzije, ki vam bo pomagal odkriti najboljše izdelke v različnih kategorijah.

Osebno mi je zelo všeč, da na vrh strani vključim informacije, da izdelki koristijo partnerski program. To je eden od pogojev za promocijo izdelkov na Amazonu. Na slovaškem in češkem trgu se ta izjava ne uporablja, kar je precej škoda, saj povečuje preglednost in verodostojnost spletne strani. Ta izjava je prikazana na vsaki podstrani. Po naključju sem odprl recenzijo za aparate za kavo.

Bestcovery.com

Preden začnete, je dobro opraviti nekaj raziskav. Najbolje je, če imate možnost preizkusiti recenzirane izdelke, če pa te možnosti nimate, preučite čim več informacij o pregledanih izdelkih. Kasneje se bo vaš izbor zožil, kot je to v tem članku, v katerem partner predstavlja in pregleduje zožen izbor vrhunskih kavnih avtomatov.

Vsak od kavnih avtomatov, označen z atributom, ki ga najbolje opisuje, so lepo razporejeni enega poleg drugega, zraven pa je dodana slika kavnega aparata. Celoten članek vsebuje recenzijo vseh naprav, ki jih vidite na sliki. Pod sliko je partner postavil povezavo “Oglejte si celotno recenzijo”, ki umestitev prilagodi recenziji kavnega aparata na danem spletnem mestu. Pod tem gumbom je povezava, ki vas preusmeri na določen izdelek na amazon.com.

To je lep primer, kako je to mogoče narediti na našem lokalnem trgu. Pri izdelavi spletne strani se lahko zgledujete tudi po tujih spletnih straneh, ki se osredotočajo na podobno tematiko kot vi.

Dognet ponuja več kampanj, ki ponujajo aparate za kavo na več trgih, iz katerih lahko črpate. Na slovaškem trgu obstajajo kampanje kot npr. Electronic-star.sk, AndreaShop.sk, Planeo.sk in druge. Celoten seznam kampanj najdete na naši spletni strani.  

Če ste prebrali do tukaj in še razmišljate o izbiri ustreznega partnerskega programa ali imate kakršna koli vprašanja, me kontaktirajte na almasiova@dognet.cz ali hello@dognet.com in z veseljem vam bomo svetovali. 🙂

 

Več člankov, ki bi vas lahko zanimali

Katere kampanje so na voljo v našem omrežju?