Kdaj in kako pridruženi partnerji začnejo s partnerskim trženjem?

Kdaj in kako pridruženi partnerji začnejo s partnerskim trženjem?


Da bi bolje razumeli začetne predstave partnerjev, ki začenjajo s partnerskim trženjem, smo s pomočjo vprašalnika izvedli anketo med partnerji, vključenimi v omrežje Dognet in jih povprašali, kako dojemajo svoje začetke s partnerskim trženjem.

V anketi so sodelovali tako zdaj začenjajoči partnerji kot tudi partnerji, ki se že vrsto let ukvarjajo s partnerskim trženjem in so se spominjali, kakšni so bili začetki zanje. Skupno je pri anketi sodelovalo 128 partnerjev. In zdaj vam rezultate te ankete prinašamo v ultimativnem članku, v katerem boste našli ne le veliko motivacije, ampak tudi koristne nasvete.

 

Osnovni uvodni podatki

Na začetku nas je zanimalo nekaj osnovnih, statističnih podatkov. Ugotovili smo, da je več kot 84 % anketiranih partnerjev moških.

Razmerje v raziskavo vključenih moških in žensk

 

Večina partnerjev je začela s svojimi prvimi partnerskimi projekti v obdobju med 26 in 35 leti življenja. Bili pa so tudi takšni, ki so začeli zelo zgodaj – že v osnovni šoli in tudi tisti, ki so začeli v zrelejši starosti, pri petdesetih.

Pri kakšni starosti so partnerji začneli?

 

Večina partnerjev, ki so sodelovali v tej raziskavi, ima svoje projekte v slovaškem jeziku – do 62 %. Približno tretjina anketirancev ima večino svojih projektov v češčini, 2 % jih ima v češčini in slovaščini, 3 % anketirancev pa ima svoje projekte prednostno v angleščini.

V katerem jeziku je večina projektov?

 

Koliko časa je trajalo, da je partnerski projekt začel služiti denar?

In zdaj pridemo do bolj zanimivih informacij, ki bodo za začenjajoče partnerje gotovo pomembne. Ena takih informacij je, koliko časa v povprečju traja, da partnerski projekt najprej začne služiti denar.

Kdaj je projekt začel služiti?

 

Med partnerji se je našlo tudi nekaj začetnikov, katerih spletne strani še ne služijo – takšnih je bilo 9 % anketiranih.

Največjo skupino so sestavljali partnerji, katerih spletna mesta so začela zaslužiti v prvih treh mesecih po lansiranju – do 34 %. Druga največja skupina so partnerji, katerih projekti so začeli zaslužiti v pol leta – 23 % in takoj za njimi, 21 %, so bili tisti, ki so začeli zaslužiti v prvem letu.

Le 13 % založnikov je potrebovalo več kot eno leto, da so začeli služiti s svojim projektom.

Več kot polovica vprašanih partnerjev je začela služiti denar s svojimi partnerskimi stranmi v prvega pol leta. Odlična informacija za vse, ki vas skrbi, da bo to trajalo leta. Le minimalnemu številu partnerjev ni uspelo začeti služiti na svoji spletni strani najmanj v enem letu.

 

Ali je partnersko trženje glavni vir dohodka?

Zanimalo nas je tudi, ali se lahko partnersko trženje uporablja kot edini, glavni vir zaslužka. Ugotovili smo, da je za samo 16 % partnerjev partnersko trženje glavni vir dohodka. Za 84 % partnerjev pa pomeni dodaten vir zaslužka in ti se pri tem ukvarjajo tudi z drugimi dejavnostmi.

Je partnersko trženje glavni vir vaših dohodkov?

 

Ali imate poleg partnerskega trženja še druge enakovredne dejavnosti?

Drugo logično vprašanje je torej, katere druge dejavnosti opravljajo poleg ustvarjanja in skrbi za partnerska spletna mesta, saj opravlja večina partnerjev poleg partnerskega trženja še druge enakovredne dejavnosti. Zato smo jih vprašali, katere dejavnosti imajo možnost, da s klikanjem odprete še več možnosti.

Ali opravljate druge enakovredne dejavnosti?

 

Za večino, kar 78 % je to delo, oz. poslovanje na drugem področju. Poleg tega so se ponovili odgovori, kot sta šola ali starševstvo. 12 % anketirancev se ne ukvarja z nobeno drugo pridobitno dejavnostjo razen s partnerskim trženjem.

Poleg ustvarjanja in skrbi za partnerska spletna mesta se večina partnerjev ukvarja tudi z drugimi dejavnostmi. Čeprav gre največkrat za poslovanje ali službo, je lahko partnersko trženje odličen vir dodatnega zaslužka tudi za študente ali starše na starševskem dopustu. Na primer, poleg starševstva lahko uporabite svoje izkušnje in promovirate kampanje, osredotočene na otroški asortiman.

 

Na spletni strani Dognet v razdelku Kampanje, boste vedno našli posodobljen seznam e-trgovin, ki so na voljo za uporabo. Enostavno jih lahko filtrirate glede na to, kar vas zanima. V tem primeru so to lahko na primer e-trgovine, ki ponujajo otroško blago.

 

Kaj je bila glavna motivacija za začetek?

Zanimivo je bilo tudi vprašanje, kaj je motiviralo partnerje, da so začeli s partnerskim trženjem.

Kaj je bil glavni motiv za začetek?

 

Absolutno najpogosteje ponavljajoči se odgovor je bil vir dohodka. Tako je odgovorilo 42 % vprašanih. Odlična motivacija za začetek je tudi strast do teme in prostočasne dejavnosti. To je bila glavna motivacija pri 18 % anketirancev.

12 % jih je odgovorilo, da jih ni nič stalo poskusiti in so se odločili za to. 10 % jih je imelo druge razloge. Najpogosteje je šlo za razpršitev dohodka, zaslužek poleg materinstva ali svobodo, pa tudi za željo po učenju in poskušanju nečesa novega.

 

Katere skrbi so vam preprečevale začetek?

Zanimali so nas tudi najpogostejši pomisleki, ki so potencialnim partnerjem preprečili, da bi se lotili ustvarjanja partnerskih strani in promocije kampanj. Ponovno so imeli priložnost klikniti na več odgovorov, ki so izražali njihove pomisleke. Najpogosteje so partnerji izbrali možnostda je bila največja skrb, ki jim je to preprečevala pomanjkanje izkušenj. No, če ne začnete, ne boste pridobili izkušenj. Zato priporočamo, da ta strah pustite za sabo in se a preprosto lotite.

Katere skrbi so vam preprečevale začetek?

 

Drugi najštevilnejši pomisleki so bili časovni in finančni vložki. Časovno naložbo je treba seveda pričakovati. Partnersko trženje vsaj na začetku ni pasiven dohodek in se mu je treba posvečati. Nekoliko bolj optimistično je s finančnimi naložbami. Če na začetku ne nameravate prenesti vsebine ali ustvarjanja spletne strani na tujce, bodo finančni stroški minimalni.

Če vas najbolj skrbi pomanjkanje izkušenj, ki jih ni mogoče pridobiti drugače kakor s prakso, se vsaj teoretično pripravite. Preučite vse razpoložljive materiale, knjige iz Dognet.store obiskujte webinarje in vprašajte bolj izkušene na internetnih forumih ali Facebook skupinah.

 

Ste že imeli izkušnje z ustvarjanjem spletnih strani?

Mnoge od vas bo zagotovo razveselilo to, da večina partnerjev preden je začela ustvarjati partnerska spletna mesta za izdelavo spletnih strani niso imeli nobenih izkušenj ali pa so jih imeli zelo malo. Verjamem, da je to morda za mnoge od vas razlog, zaradi katerega tega še niste storili. A kot vidite, je mogoče izkušnje pridobiti “spotoma” in večina partnerjev je prav tako začela z minimalnimi izkušnjami.

Izkušnje z ustvarjanjem spletne strani

 

Kakšna je največja korist partnerskega trženja za življenje?

V naslednjem vprašanju so udeleženci ankete lahko izbirali med več možnostmi, mi pa smo jih vprašali, kakšna je največja korist od partnerskega trženja za njihovo življenje. Enoznačno so najpogosteje partnerji klikali na možnost Nove izkušnje – kar 71 %. Podobno je približno 40 % do 45 % klikalo na možnosti Delam, kar me veseli, Svoboda in seveda Denar.

Največja koristi partnerskega projekta

 

Za zaključek pa motivacija neposredno od izkušenih partnerjev

Za konec pa še nekaj nasvetov iz ust samih partnerjev. To so nasveti, ki bi jih trenutno posredovali vašemu mlajšemu jazu in ki vas bodo enoznačno motivirali.

  • “Ne odlašaj in začni zdaj”
  • “Temu se je treba posvečati, poskusiti več spletnih mest in preučiti čim več gradiva”
  • “Kopiraj uspešne”
  • “Ne delaj za lepoto, ampak bruhaj novo vsebino”
  • “Bodi vztrajen”
  • “Ne oklevaj in se ne glede na karkoli spusti v to”
  • “Ne boj se tvegati in vlagati v projekt”
  • “Ne boj se prositi za pomoč, postopoma razširi spletno stran, če lahko, dobro načrtuj”
  • “Vzporedno delaj 2 projekta, ne več. Izogibaj se zelo konkurenčnim temam, kot so finance. Osredotoči se na ozko nišo, vendar s potencialom za horizontalno rast”
  • “Ne skrbi in začni zdaj. To ni jedrska znanost. Vsega se boš naučil postopoma.”
  • “1. Osredotoči se na eno temo/segment 2. Ne zanemari SEO 3. Pridobi informacije/dobi dober nasvet 4. Bodi potrpežljiv”
  • “Plačan promet je dober promet”
  • “Ustvarjaj samo smiselne članke za ljudi in ne za iskalnike”
  • “Osredotoči se na članke z izdelki”
  • “Ničesar se ne boj, požvižgaj se na haterje in malodušje in bodi potrpežljiva. Ne želi rezultatov takoj.”
  • “Nekje enostavno začni, čeprav projekt ni popoln. Noben projekt na začetku ni bil popoln!”
  • “Začni prej in za to porabi več časa”
  • “Ustvarjanja strani in urejanja fotografij se začni učiti prej”
  • “Ne razmišljaj ves čas o tehnični rešitvi, ampak raje izdaj vsaj *nekaj*. :)”
  • “Posveti mu vsak dan, vztrajnost, redno objavljanje.”
  • “Več komuniciraj, povezuj se, bodi aktiven v skupnosti, ne boj se vprašati.”
  • “Važno je začeti. Ne čakaj, da je vse popolnoma pripravljeno. Samo začni. Tudi vztrajaj. Še posebej pri spletni strani, kjer je osnova organski promet. To je tek na dolge proge. Zato ne obupaj in vztrajaj.”
  • “Ne skači z ene teme na drugo. Pazljivo izberi nišo in se je drži.«
  • “Začni, poskusi z metodo poskus/napaka, uči se”
  • “Začni prej, bolj garaj, ne boj se vlagati, porabi vsaj 2 uri na dan, preizkusi nove kampanje, konkretno se tega loti”
  • “Že včeraj je bilo prepozno za začetek, ne boj se tvegati in pojdi na polno.”
  • “Poskusi, pa boš videl, kaj pa imaš za izgubiti. In najpomembnejša je izvirna vsebina, ki pomaga.”
  • “Oglej si videoposnetke, preberi knjige o Partnerskem trženju. Takoj boš razumel, za kaj gre. Izberi si temo, registriraj domeno, zaženi spletno gostovanje in WordPress ter čim prej začni ustvarjati želeno vsebino. Postopoma, ko začnejo hoditi obiskovalci, začni spletno mesto monetizirati. Še naprej se uči o SEO in PPC ter spletni analitiki in nikoli ne prenehaj. Ne odlašaj s čakanjem na konverzije in nadaljuj z dodajanjem kakovostne vsebine. :-)”

Če bi morali iz te ankete odnesti vsaj nekaj, potem naj bodo to najpogosteje ponavljajoči se nasveti partnerjev svojim mlajšim jazom – začni zdaj in ne odlašaj, izobražuj se, bodi potrpežljiv in ne obupaj ob prvem neuspehu. 

Smo vedno tukaj za vas na hello@dognet.com

Júlia Bačíková

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Več člankov, ki bi vas lahko zanimali

Katere kampanje so na voljo v našem omrežju?