Kaj je partnersko trženje in kako lahko z njim začnete služiti denar?

Kaj je partnersko trženje in kako lahko z njim začnete služiti denar?


Partnersko trženje je nekonvencionalna marketinška taktika, ki vam lahko ustvari spletni dohodek. Predstavljajte si, da zamenjate službo: ustvarite spletno stran, nanjo dodate oglas in služite kadar koli in kjer koli – tudi ko spite? Sliši se dobro, kajne? To lahko storite, če postanete pridruženi partner in začnete uporabljati partnersko trženje. Kaj je partnersko trženje in kako lahko z njim začnete služiti, lahko izveste v tem članku.

 

Kaj je partnersko trženje?

Partnersko trženje je proces, s katerim pridruženi partner (ustvarjanje spletnih vsebin) zasluži provizijo za posredovanje prodaje izdelkov druge osebe ali podjetja (partnerski oglaševalec). Plačani ste samo vsakič, ko opravite prodajo, tako kot prodajni zastopnik za provizijo.


Partner preprosto poišče izdelek, ki mu je všeč, nato ta izdelek promovira in ustvari delež dobička od vsake prodaje, ki jo opravi. Prodaja se spremlja preko posebnih provizijskih povezav od spletne strani partnerja do e-trgovine oglaševalca. Če imate spletno stran ali stran na socialnih omrežjih in želite začeti z njo služiti, je partnersko trženje odlična priložnost za vas.

Partnersko trženje je oglaševalski model, pri katerem podjetje kompenzira partnerjem za posel, ustvarjen na podlagi marketinške taktike pridruženega partnerja.

Osnovni koncepti partnerskega trženja

  • Oglaševalec – podjetje/družba, ki želi povečati prodajo. Lahko gre za e-trgovino, posredovanje posojil ali druge storitve na internetu (npr. 4home.sk). 
  • Kampanja – Oglaševalec ima svojo partnersko kampanjo, kjer so podatki o oglaševalcu, višini provizije, pa tudi drugi pogoji za promocijo kampanje (npr. kampanja 4home.sk). 
  • Partner – oseba ali podjetje, ki želi služiti na internetu s promocijo drugih podjetij/storitev. Lahko gre za blogerja, lastnika spletne strani ali vplivneža, ki ima svojo stran na socialnih omrežjih. 
  • Affiliate link (partnerska povezava) – edinstven URL, ki ga bo partner prejel v kampanji. Z uporabo te povezave partner prinaša promet na spletno stran oglaševalca in zasluži provizije. Gre za edinstven »naslov«, preko katerega, ko ga obiskovalec klikne, tako e-trgovina, kot tudi Dognet ve, da obiskovalec prihaja od določenega partnerja in mu lahko pripiše provizijo. 
  • Partnersko omrežje – partnersko omrežje združuje več različnih kampanj v enem sistemu. To je nekakšna povezava med povezanim partnerjem in oglaševalcem. Mi, Dognet, smo partnersko omrežje. Pri nas boste našli na stotine različnih kampanj.
  • Piškotki – piškotki so podatki, ki identificirajo obiskovalca spletne strani in partnerja, ki ga je tja pripeljal. So začasne datoteke, ki se shranijo v brskalniku obiskovalca. Tako lahko partnerju dodelimo provizijo. Piškotki zagotavljajo tudi, da partner prejme provizijo, tudi če se obiskovalec po nekaj dneh vrne na spletno stran.

Kako deluje partnersko trženje?

Partnersko trženje promovira izdelke drugih ljudi v zameno za majhno provizijo za vsako prodajo. Takšno načelo provizije deluje že sto let in je bilo le preneseno v spletno okolje. Ker partner prejme nagrado samo za opravljen nakup, je to win-win situacija. E-trgovina plača le oglas, ki ji je prinesel dobiček, partner pa prejme nagrado. 

Ali mora oseba kupiti takoj? Kako e-trgovina ugotovi, da ste ji osebo pripeljali vi? Odgovor na obe vprašanji so piškotki. Ko obiskovalca pripeljete v trgovino, lahko e-trgovina, zaradi piškotkov, ki so privzeto shranjeni 30 dni, ugotovi, da ste obiskovalca pripeljali prek svoje provizijske povezave. Obiskovalcu spletnega mesta ni treba takoj opraviti nakupa. Dovolj je, da je na stran prvič vstopil prek vaše provizijske povezave in potem, če se je v trgovino vrnil, tudi čez en teden prejmete nagrado – provizijo.

Piškotki so privzeto shranjeni 30 dni. Ta čas je lahko daljši ali krajši – odvisno od posamezne akcije. Akcija Bistro npr. traja le 1 dan. Najbolj pogosto pa je 30 dni.

Preprosto načelo partnerskega trženja

    1. Partner (lastnik spletnega mesta/strani na socialnem omrežju) se registrira v partnerskem omrežju (registracija in uporaba omrežja Dognet sta brezplačni). 
    2. V administraciji si izbere oglaševalske elemente, ki vsebujejo njegov identifikator (identifikatorji se dodajo samodejno). 
    3. Umesti oglaševalske elemente na svojo stran v obliki po lastni izbiri (pasice, povezave, izdelki,…). 
    4. Lahko ustvarja tudi alternativne vire dohodka v obliki novičnikov in podobno.
    5. Ko uporabnik klikne na pasico ali drug element na oglaševalčevi spletni strani (kot je e-trgovina) in izvrši dejanje (npr. kupi blago), takrat se na podlagi podatka s katere povezave je stranka prišla, partnerju zabeleži in pripiše provizija.

4 strani, vključene v partnersko trženje

Uspeh partnerskega trženja je odvisen od odnosa štirih vpletenih strani.

  1. Partnerski oglaševalec
  2. Povezani partner
  3. Potrošnik
  4. Partnersko omrežje


1. Partnerski oglaševalec (npr. e-trgovina)

Prodajalec, e-trgovina, proizvajalec izdelkov. Izdelek je lahko fizični predmet, na primer gospodinjski izdelki, ali storitev, kot je ustanovitev podjetja na spletu. Oglaševalec začne oglaševalsko kampanjo za svoj izdelek. Večina e-trgovin to počne prek partnerskega omrežja, lahko pa imajo tudi svojo rešitev.

Primeri partnerskih kampanj iz omrežja Dognet

Primeri partnerskih kampanj iz omrežja Dognet

 

2. Povezani partner (npr. blog)

Partner pride v poštev, ko ima e-trgovina na omrežju spuščeno kampanjo. Tam najde provizijske povezave, ki jih uporablja za promocijo oglaševalčevega produkta in prek katerih lahko omrežje sledi, da je bil prav on tisti, ki je posredoval pri nakupu v oglaševalčevi e-trgovini. 

Povezani partner promovira izdelek na svoji spletni strani ali socialnih omrežjih tako, da prepriča potrošnike, da je izdelek dober zanje, in jih prepriča, da izdelek kupijo.


3. Potrošnik

Zelo pomemben del celotnega trženja je potrošnik, ki kupuje v e-trgovini oglaševalca in ki ga je partner prepričal v nakup. Brez potrošnikov ne bi šlo. Ne glede na to, ali potrošniki to vedo ali ne, so oni (in njihovi nakupi) gonilna sila partnerskega trženja. 

Ko potrošnik kupi izdelek, si prodajalec (oglaševalec) in partner delita dobiček. Potrošnik za izdelek ne bo plačal višje cene, ker je strošek partnerskega omrežja že vključen v maloprodajno ceno.


4. Partnersko omrežje (Dognet)

Partnersko omrežje je prav tako pomemben del te enačbe. Čeprav imajo nekatere ogromne e-trgovine lasten partnerski sistem, je za večino e-trgovinskih partnerjev to popolna rešitev. Partnersko omrežje je povezava med oglaševalcem in partnerjem. Za partnerje je omrežje zbirka podatkov o kampanjah, ki jih lahko uporabljajo na svojih spletnih straneh. In obratno je za e-trgovine mreža baza podatkov partnerjev, ki bodo promovirali njihove izdelke. Dognet.sk je ena izmed slovaških partnerskih mrež.

Prednosti in slabosti partnerskega trženja za partnerje

Pri partnerskemu trženju gre predvsem za potrpežljivost, voljo za učenje novih stvari in nenehno delo. Če kdo pravi, da gre za lahek zaslužek, mu ne verjemite. Začetek je precej zahteven in traja zelo dolgo, da dobite svojo prvo provizijo. Vendar se splača potruditi in potrpeti. Kasneje lahko to postane vaš stranski ali celo glavni dohodek. 

Največja prednost partnerskega trženja je, da na začetku ne zahteva skoraj nobenih stroškov. Če želite pisati, lahko to storite na brezplačnih spletnih mestih za bloganje, brezplačno ustvarite profil na socialnih omrežjih ali zapravite nekaj evrov in ustvarite spletno stran z lastno domeno (priporočamo!). Delo na vašem projektu je pogosto prilagodljivo in lahko delate kadar koli in tako dolgo, kot želite. To vas ne omejuje pri vašem glavnem delu. 

Druge prednosti so, da tukaj ne delate, da bi ustvarili produkt, ampak ga samo prodali. Poleg tega je na internetu na milijarde ljudi, tako da lahko vsako spletno mesto ali profil na socialnih omrežjih najde svoje občinstvo.

Glavna pomanjkljivost je, da je za dosego rezultatov potreben čas. Kot partner ste plačani le, če posredujete pri nakupu. Da bi se to zgodilo, potrebujete občinstvo ljudi in traja nekaj časa, da ga zgradite. Zato lahko več mesecev delate brez plačila. Vendar se bo vaš trud zagotovo obrestoval.

 

Kako začeti služiti denar s pomočjo partnerskega trženja?

Začeti s partnerskim trženjem je enostavno in to lahko stori vsak. Če ste dovolj dobri, se lahko vaš projekt spremeni v delo s polnim delovnim časom.


Korak 1: Ustvarite spletno stran ali socialno omrežje

Če želite zaslužiti s partnerskim trženjem, potrebujete spletni prostor, kjer lahko promovirate izdelke oglaševalcev. Izberite temo, ki vas zanima in s katero se ukvarjate. Preverite ponudbo oglaševalskih kampanj partnerskega omrežja. Če je za vašo temo dovolj izdelkov za promocijo, ustvarite spletno stran ali profil na socialnih omrežjih s to temo in redno dodajte vsebino, da pridobite občinstvo.

Korak 2: Prijavite se v partnersko omrežje

Če želite pridobiti dostop do svojih oglaševalskih kampanj, se morate prijaviti v partnersko omrežje. Na Slovaškem obstaja več partnerskih omrežij, seveda pa lahko uporabljate tudi tuje partnerske programe.

Poskusite na primer:

  • Dognet.si
  • Affial.com
  • eHub.com


Registracija v partnersko omrežje Dognet

Za registracijo v partnerskem omrežju Dognet izpolnite obrazec, ki ga najdete na domači strani Dognet.si. Registracija je hitra in brezplačna.

V omrežje se lahko registrirate tudi, če nimate podjetja – samo izberite možnost obrazca za posameznike. Ob registraciji morate vnesti eno spletno mesto (ali Facebook stran, YouTube kanal ali Instagram profil), kjer želite uporabiti partnerske kampanje. Če nimate spletne strani ali jo šele ustvarjate, ne skrbite. To samo napišite in vaša registracija bo vseeno odobrena.

Korak 3: Uporabite povezave za provizijo in zaslužite

Sedaj imate dostop do povezav za provizije partnerskega trženja. Samo prijavite se v administracijo Dogneta https://login.dognet.sk/affiliates/panel.php

Uporabljajte jih in redno objavljajte vsebine, ki jim priložite tudi partnersko povezavo. Povezave lahko dodate na primer svojim člankom, objavam na Facebooku, zgodbam na Instagramu ali infoboxu pod videoposnetki YouTube. Ne pozabite redno preverjati in posodabljati svojih povezav – lahko se zgodi, da je vaša kampanja zaprta – ne uporabljajte po nepotrebnem poškodovanih povezav partnerjev in jih zamenjajte z novo kampanjo.

Kdaj partner prejme provizijo?

  1. Za posredovanje pri prodaji

Partner največkrat prejme nagrado za posredovanje prodaje v e-trgovini. Če nekdo klikne povezavo za provizijo in opravi nakup, dobi partner odstotek vrednosti nakupa. Provizija je lahko tudi fiksna, na primer, če potrošnik uporablja storitev oglaševalca. Plačilo se razlikuje od kampanje do kampanje.

  1. Za zaključek dogodka

Drug način nagrajevanja je na podlagi pretvorbe potencialnih strank. Partner mora prepričati potrošnika, da obišče spletno mesto trgovca in izvede zahtevano dejanje – naj bo to izpolnitev kontaktnega obrazca, prijava na preizkusno različico izdelka, prijava na glasilo itd.


Najpogostejše vrste pridruženih partnerjev

1. Vplivneži

Vplivnež je posameznik, ki ima moč vplivati na nakupne odločitve velikega dela populacije in ta vpliv lahko uporabimo tudi za partnersko trženje. Marketinške kampanje vplivnežev so še posebej priljubljene na Instagramu, kjer se blagovne znamke povezujejo z vplivneži, ki jih sledilci dojemajo kot strokovnjake ali avtoritete na svojih specifičnih področjih. 

2. Blogerji, recenzentne spletne strani in lastniki revij

Zaradi zmožnosti pisanja naravnih in dobrih SEO člankov se blogerji odlično izkažejo v rezultatih organskega iskanja in to je njihova moč. Na primer, bloger testira izdelek ali storitev in nato napiše izčrpno recenzijo, ki na privlačen način propagira izdelke in pomaga doseči konverzije. 

3. Mikro spletne strani, osredotočene na določeno kampanjo

Mikro spletne strani se razlikujejo po tem, da ponujajo bolj ciljno usmerjeno in določenemu občinstvu relevantno vsebino, kar vodi do povečanja konverzij zaradi njihovih preprostih in neposrednih pozivov na akcijo s povezavo za provizijo.

4. Novičnik

Trženje po e-pošti je še vedno rentabilen vir prihodka partnerskega trženja. Pošiljajte e-poštne novičnike svojemu občinstvu, ki vključujejo povezave za provizijo do izdelkov in tako zaslužite provizijo po tem, ko potrošnik kupi izdelek.

5. Spletne strani velikih medijev

Te spletne strani so zasnovane tako, da nenehno ustvarjajo ogromno prometa in se osredotočajo na ustvarjanje več sto tisoč sledilcev. Ta spletna mesta promovirajo izdelke širokemu občinstvu s pasicami in kontekstualnimi partnerskimi povezavami.

6. Katalogi izdelkov

Priljubljena oblika so tudi spletne strani, ki združujejo izdelke iz ene kategorije, vendar iz različnih e-trgovin. Na primer katalogi pohištva, oblačil, otroških igrač in podobno.

Ni vam treba imeti zapletenega projekta ali biti velik vplivnež, da se vključite v partnersko trženje. Vse kar potrebujete je blog, kjer boste na primer:

  • predstavljali značilnosti promoviranega izdelka
  • prikazali različne primere uporabe promoviranega izdelka
  • govorili o prednostih in slabostih promoviranega izdelka
  • govorili o svojih izkušnjah z izdelkom
  • s svojimi nasveti pomagali bolje uporabiti izdelek
  • primerjali različne promovirane izdelke
  • ustvarili sezname podobnih izdelkov in storitev

…in to vse z uporabo povezav za provizijo.

 

Kako uporabiti povezavo za provizijo v oglaševalski akciji?

Kampanja ima lahko različne podobe, končna pa je le za vas. Najboljši način za promocijo oglaševalske kampanje prek spletnega mesta je, da oglaševalcu priporočite izdelek/kategorijo. Poiščite problem, ki ga obiskovalci rešujejo in ponudite izhod v obliki izdelka s povezavo za provizijo. Zelo verjetno je, da bodo vaši bralci kliknili in opravili nakup.

1. Lahko ga vstavite v besedilo

Odlična strategija je odpreti temo in neposredno priporočiti rešitev. Tako na primer napišite članek o tem, katere vzglavnike izbrati za gospodinjstvo. Izberite nekaj svojih nasvetov in bralcu priporočite oglaševalca. Ne samo, da boste prinesli zanimivo vsebino, ampak lahko pridobite tudi bralce iz Googla, ki iščejo vašo temo in so pripravljeni na nakupovanje. 

Najbolje delujejo različni vodniki, recenzije, priporočila, primerjave izdelkov ali “10 nasvetov”. Vnaprej izberite svoje kampanje in temu primerno prilagodite obliko članka.

Vir: https://www.nytimes.com/wirecutter/

 


Naši nasveti o tem, kako uporabiti partnerske povezave v besedilu:

  • Navedite izdelke v svoji najbolj brani objavi.
  • Ustvarite članek o izdelku.
  • Naredite nagradno igro za izdelek, ki pa prikažete prek partnerske povezave.
  • Primerjalni prispevek.
  • Ko ima izdelek nadgradnje, ustvarite aktualno objavo.
  • Ustvarite objavo alternativnih izdelkov (npr. Alternative luksuznemu ličenju).
  • Napišite objavo o tem, zakaj sem prešel z X na Y.
  • Ustvarite stran s povezavami (npr. moje najljubše knjige).
  • Ustvarite članek in ljudem ponudite kupon za popust.


2. Vnesete ga lahko v gumb CTA

Call to action (poziv k dejanju) je element (kot je gumb), ki obiskovalce povabi, da izvedejo želeno dejanje. Na primer: Kupite to knjigo. Ali pa: pišite mi.

Vir: https://www.nytimes.com/wirecutter/

 

3. Lahko ga vstavite v gumb

Kakšno obliko bo gumb imel, je odvisno od vas, ni nujno, da je poziv k dejanju, lahko je navaden gumb z imenom izdelka in e-trgovine. Povezava v gumbu naj bo provizijska.

Vir: https://www.nytimes.com/wirecutter/

 

4. Lahko jo dodate k sliki

Partnerska povezava lahko kaže tudi na sliko v spletu. Vendar poskusite izbrati povezano povezavo. Na primer, s slike palice vodi povezava na izdelek palice na sliki.

5. Lahko ga dodate na pasico

Številne oglasne pasice boste našli neposredno v administraciji partnerskega omrežja. Lahko jih dodate na svoje spletno mesto in jih povežete s pridruženo povezavo.


6. Lahko ga delite na družbenih omrežjih

Izdelek delite tudi s partnersko povezavo prek socialnih omrežij. Ne glede na to, ali gre za povezavo ali pa dodajte sliko in klik na primer prek skrajšane povezave, kot je bit.ly. (Povezave za provizijo so zelo dolge). Vendar pazite, da ne postanete pošiljatelji neželene pošte. Trenutno je možno dodajanje partnerskih povezav zgodbam na instagramu. Tam vam jih ni treba skrajšati.

 

Primer partnerskega omrežja na Facebooku:


Prepovedane prakse pri partnerskem trženju

  1. Umetno izpolnjevanje obrazcev ali naročil
  2. Širjenje neželene pošte ali izvajanje drugih dejavnosti, ki bi jih lahko razumeli kot neželeno pošto
  3. Nadlegovanje na forumih in komentarjih
  4. Uporaba oglaševalske kampanje blagovnih znamk v oglasih PPC
  5. Preusmeritev celotne domene prek partnerske povezave

Najboljši formati člankov za partnersko trženje

Če ste se odločili ustvariti spletno revijo, obstaja 5 osnovnih oblik člankov, ki delujejo in se zelo dobro prodajajo z vidika partnerskega trženja. Preizkusite jih.


1. Pregled izdelka/storitve

Recenzije izdelkov ali storitev so med najbolj priljubljenimi oblikami. Ljudje pogosto pred nakupom iščejo recenzije in izkušnje drugih. Zelo verjetno je, da bodo kliknili na povezavo v vaši recenziji in nakupovali. 

Če obstaja izdelek ali storitev, za katero menite, da bi koristil vašim bralcem, napišite svojo izkušnjo. Omenite vse prednosti in slabosti izdelka in zgradite zaupanje pri bralcih. Bralci bodo zagotovo cenili obsežne recenzije, kjer boste navedli tudi slabosti izdelka in jim pomagali pri resnični odločitvi za nakup. Prednost je, če imate svoje fotografije ali video izdelka.


2. Primerjava izdelkov

Poleg ocen posameznih izdelkov so ljudem všeč tudi primerjalniki. Tudi v tem primeru bodo bralci vašega članka zelo verjetno kupili pri vas – tisti, ki jih zanima primerjalna ocena, so običajno pripravljeni na nakup, vendar niso prepričani, kateri izdelek izbrati. Ustvarjanje članka, ki jih spodbuja k nakupu enega od izdelkov, vam daje veliko priložnost, da zaslužite provizijo.

Primerjava vzmetnic je lahko videti takole:

Vir: https://www.nytimes.com/wirecutter/

 

3. Seznam izdelkov, orodij ali storitev

Vsaka panoga ima neko vrsto orodij ali storitev. Naredite seznam in ga redno posodabljajte. Na primer: Seznam e-trgovin z naravno kozmetiko ali Seznam knjig o drugi svetovni vojni. Pri ustvarjanju seznamov znova sledite analizi ključnih besed in naredite sezname tistega, kar ljudje resnično iščejo.


4. Lestvice izdelkov/storitev

Ljudje imajo radi lestvice. Ocenite več izdelkov ali storitev in razvrstite najboljše.


5. Navodila

Članki z navodili so vedno priljubljeni in dobro delujejo pri promociji pridruženega izdelka. Takšna navodila niso le uporabna, ampak vam tudi pomagajo izboljšati uvrstitev v iskalnikih. Članki z navodili “Kako” se vedno dobro obnesejo v iskalnikih.

Na primer, če je vaš izdelek tehnični, potrebujete navodila, preden ga lahko uporabite. Zato lahko napišete navodila, kako ga pravilno uporabljati. Lahko pa dodate recept in se sklicujete na uporabljeno posodo. Možnosti je veliko.

 

Nasveti, ki vam bodo pomagali postati uspešen partnerski tržnik

Uspeh vašega projekta je odvisen od izbire prave strategije. Tukaj je nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali postati uspešen partner in zaslužiti.


1. Postanite strokovnjak

Če postanete strokovnjak na enem področju, namesto da bi promovirali veliko število izdelkov, boste lahko promovirali določene izdelke in boste lahko ciljali na občinstvo, ki ga bodo zanimali izdelki, ki bodo izdelek najverjetneje kupili.


2. Gradite na osebnih izkušnjah

Če lahko, promovirajte izdelke, ki jim zaupate in s katerimi lahko ljudem prinesete osebno izkušnjo. V vaših objavah se bo to čutilo, bolj bodo verodostojne in bralci bodo imeli večjo željo po kliku na oglaševalčevo e-trgovino. Prav osebni pristop je moč malih blogerjev, kar se odlično obnese.

Pri partnerskem trženju je najpomembnejša gradnja zaupanja pri vašem občinstvu in tudi najhitrejši način, da izgubite zaupanje, je če priporočite izdelke, ki jih niste uporabljali ali ki niso primerni za vaše občinstvo.


3. Uporabite več oglaševalskih kampanj

V svojo vsebino vključite povezave do več izdelkov ali storitev. To bo povečalo verjetnost, da bodo ljudje kliknili na enega od njih. Izberite več kampanj na vašem območju in promovirajte široko paleto izdelkov.


4. Nadaljujte s testiranjem

Poskusite različne oblike, različne naslove, različne oblike CTA. Nenehno preizkušajte stvari in poiščite, kaj vam najbolj ustreza. Primerjajte rezultate in uporabite te podatke, da izboljšate svojo strategijo.


5. Osredotočite se na SEO

SEO je še vedno pomemben in če imate dobrega, boste dobili brezplačen promet iz iskalnika. Članki, ki obravnavajo težavo in zagotavljajo odgovor v obliki izdelka, so odlična oblika za partnersko trženje. Iz iskalnika dobite ustrezen promet sledilcev na svojo stran, ki jih bo zanimala vsebina vašega članka, in če boste rešili njihov problem, boste najverjetneje zaslužili provizijo.


Ali imate e-trgovino? Poskusite partnersko trženje kot en način spletnega oglaševanja in postanite oglaševalec

Partnersko trženje ponuja e-trgovinam priložnost za povečanje prodaje. Gre za zanimivo obliko oglaševanja, saj oglaševalec (e-trgovina) partnerski mreži plača oglaševanje šele po prodaji. Zato se ne plača “le” za klike, kot je to v primeru drugih oglasnih sistemov. Donosnost naložbe je v primeru partnerskega trženja zelo visoka.

Upravljanje partnerskega trženja zahteva čas in ustrezno programsko opremo

Če želite za svojo e-trgovino partnersko omrežje, lahko ustvarite svoj partnerski program ali kupite t.i. rešitev v škatli. Najlažje je, da se kot oglaševalec vključite v partnersko omrežje, ki že ima pripravljeno tehnično rešitev. Poleg tega vam zagotavlja ozadje, tehnično podporo in vas razbremeni komunikacije s partnerji.

Prednosti partnerskega trženja za e-trgovine

Glavna prednost je v tem, da oglaševalec plača samo dejansko prodajo, opravljeno preko partnerja, plačate samo za kvalitativen promet in ne za oglase na spletnih mestih, ki dejansko ne prinašajo dobička. Nekatera partnerska omrežja zahtevajo pavšalno mesečno naročnino, mi v partnerskem omrežju Dognet pa zaračunavamo samo provizijo od prodaje s posredovanjem. Provizijo boste odobrili le, če bo nakup potekal nemoteno in vam kupec blaga ne bo vrnil.

Vse je zelo dobro merljivo, tako da ste lahko prepričani, da plačate le za dejanske rezultate. Zaradi priročnih partnerjev bo na vaše spletno mesto prišel nov promet. Ker se partnerji pogosto ukvarjajo s spletnimi mesti z zelo dobro vsebino SEO, je promet, ki vam ga pošiljajo, pogosto ciljno usmerjen in velika verjetnost, da vam bo poslal novo stranko.

 

Slaba stran je, da če je vaša e-trgovina zelo majhna ali ima pomanjkljivosti v oblikovanju, vam partnersko trženje ne more zagotoviti povečanja prodaje. Odločitev o nakupu je konec koncev odvisna od obiskovalca vašega spletnega mesta. Zato je dobro izboljšati UX obliko in delati na celotnem trženju vaše blagovne znamke.

Partnersko trženje lahko poleg prodaje poveča tudi kredibilnost vaše blagovne znamke. Partnerji so različne revije, blogi in vplivneži, ki bodo začeli ustvarjati pozitivno vsebino o vaši blagovni znamki (ker želijo posredovati pri prodaji). To bo povečalo prepoznavnost vaše blagovne znamke in doseglo širše občinstvo.

Ali je partnersko trženje primerno za vašo e-trgovino?

Na uspešen zagon partnerskega programa vaše e-trgovine vpliva več dejavnikov. Preden začnete s partnerskim programom, si zastavite nekaj vprašanj:

  • Ali lahko sami upravljate program ali se raje obrniti na partnersko omrežje?
  • Ali imate mrežo blogerjev, na katere se lahko obrnete ali boste uporabili bazo podatkov partnerskega omrežja?
  • Ali imate izdelano strategijo provizije, ki ustreza vašemu proračunu?
  • Ali imate pripravljene dokumente (PR članke, pasice)?
  • Kakšno je vaše občinstvo, ali jih bodo spletne vsebine nagovorile?

Strokovnjaki za partnersko omrežje Dognet vam bodo z veseljem pomagali odgovoriti na ta vprašanja. Izpolnite prijavni obrazec za oglaševalca in kontaktirali vas bomo.

Vsaka e-trgovina pride v stanje, ko se zapravljanje za PPC, RTB ali oglaševanje na Facebooku ne splača več. To je pravi čas, da posežete po partnerskem trženju, ki odpira nove priložnosti. S pridružitvijo partnerskemu omrežju boste pridobili dostop do tisoč novih medijev, ki jih sicer ne bi mogli doseči, oz. bi jih dosegli zelo težko.


Koliko mesečno plača e-trgovina za partnersko trženje?

Zavedati se morate, da se lahko razlikuje tudi mesečni znesek, ki ga plačate za svojo partnersko kampanjo. Nanj vpliva število partnerjev, vključenih v program, nakupovalno vedenje ljudi v sezoni in s tem končno število posredovanih prodaj. V božičnem času imajo e-trgovine običajno višjo prodajo, zato se bo logično povečalo tudi število posredovanih konverzij, tako da boste plačali več kot na primer poleti, ko e-trgovine bolj mirujejo.


Preizkusite partnersko trženje na Dognetu

S partnerskimi kampanjami smo povečali promet naših 831 oglaševalcev do 30%. Do danes smo zagotovili 3.066.981 konverzij s skupnim prometom nad 196.204.211 €. Preko omrežja boste dosegli na tisoče revij, blogov, katalogov in vplivnežev. In vse to na podlagi provizije, brez plačila za klike ali prikaze.


Sklep

Partnersko trženje je odličen način za monetizacijo vaše vsebine in ustvarjanje spletnega dohodka.

Ko se časi spreminjajo, se partnersko trženje razvija. Spletna mesta in novičniki so bili včasih glavni način za skupno rabo partnerskih povezav. Danes so vse bolj priljubljena socialna omrežja, članki pa še vedno držijo svoje mesto.

 

Ne glede na to, katero metodo izberete, poskrbite, da bodo izdelki, ki jih delite, ustrezni za vaše občinstvo in se izogibajte vprašljivim praksam. Partnersko trženje je odličen način za povečanje prodaje v e-trgovini. Oglaševalcem zagotavlja visoko donosnost naložbe. Ne plača se za prazne klike, ampak samo za opravljeno prodajo.

Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Več člankov, ki bi vas lahko zanimali

Katere kampanje so na voljo v našem omrežju?