Osnovna vprašanja
Kdo je trgovec?
Trgovec je pripravljen plačati pristojbino (provizijo) nekomu, ki jim pripelje nove stranke. Provizijo je mogoče opredeliti kot odstotek (npr. 5% zneska naročila) ali kot fiksni znesek, določen v evrih (na primer 3 EUR za prijavo na novičnik ali za izpolnitev obrazca). Lahko se kombinira (8% zneska naročila + 1 € za prijavo na novice).
Kdo je spletni oglaševalec?
Spletni oglaševalec je podjetje ali posameznik, ki želi zaslužiti tako, da oglašuje druga podjetja in njihove usluge/izdelke.
Na primer, blogerji, ki v svojem spletnem dnevniku objavljajo spletno pasico (banner), zaslužijo od obiskovalcev, ki kliknejo na oglas in opravijo nakup (ali kaj drugega) na spletnem mestu trgovca – za kar bloger prejme provizijo.
FAQ - Trgovec
Katere pogoje moram izpolnjevati?
V osnovni, brezplačni paket, kjer trgovec plača samo provizijo, sprejemamo samo zavezance za DDV, njihov projekt traja najmanj leto in ki izvršijo najmanj 200 naročil mesečno. Če se želite prijaviti, v obrazcu za prijavo izpolnite obrazec za prodajalca, mi pa bomo vzpostavili stik z vami in vam poslali našo ponudbo.
Kaj moram storiti, da bo moja ponudba vidna med oglasi?
Najprej moramo pregledati, ali vaš projekt izpolnjuje pogoje za vključitev. Affiliate model ni za vsakogar, zato izpolnite naš obrazec za prijavu.
Ko boste vključevali svoj oglas, vam bomo najprej poslali nabor sledilnih kod, ki jih boste implementirali na svojo stran, nato pa nam boste poslali svoje spletne pasice (bannerje), xml vire (v primeru spletne trgovine) ter opis oglasa.
Kakšni so stroški, povezani z registracijo?
Trgovci se prijavijo prek obrazca za prijavo. Potem, ko se prijavite, bomo pregledali vašo prijavo in se vam oglasili z našim predlogom, ali lahko oglaševanje izvedemo brezplačno ali bomo našli kakšno drugačno, plačljivo rešitev.
FAQ - spletni oglaševalec
Katere pogoje moram izpolnjevati?
Ko se prijavljate kot spletni oglaševalec, bi morali imeti aktiven spleti projekt. Zahvaljujoč registraciji ste upravičeni do začetka uporabe naših oglasov. Celoten popis je dostopen tudi neregistriranim obiskovalcem v razdelku Oglasi. Za prijavo preprosto izpolnite vsa polja v obrazcu.
Kakšni so stroški, povezani z registracijo?
Ni nikakršnih stroškov. Registracija in uporaba oglasov je popolnoma brezplačna.
Še nimam spletne strani, ali se lahko prijavim?
Če nimate aktivne spletne strani, se nima smisla prijavljati. Vsi oglasi in pogoji se nahajajo v razdelku Oglasi.
Ali lahko ponudbo promoviram na več spletnih straneh?
Da. Če želite objaviti ponudbo na različnih spletnih straneh, se vam ni potrebno večkrat prijavljati. Z uporabo enega računa lahko promovirate ponudbo na neomejenem številu spletnih mest. Vendar morajo vse te strani izpolnjevati pogoje za objavo določene vrste oglasa kot tudi naše mreže.
Ali lahko promoviram ponudbe na društvenih omrežjih?
Da. Vendar se morate prepričati, da to ni nezaželena pošta (spam). Če ugotovimo, da ste nezaželeni, bodisi na društvenih omrežjih bodisi kje drugje, lahko zablokiramo vaš račun.
V primeru, če nekdo obišče spletno stran prek moje affiliate povezave, ali mora ta obiskovalec takoj opraviti nakup
Ne, to ni potrebno. Obiskovalec lahko brska po spletnem mestu trgovca in odide, brez da bi kaj kupil (oziroma storil karkoli drugega). V primeru, če spletno stran obišče v roku 30 dni (življenjska doba piškotkov se lahko razlikuje glede na različne oglaševalske akcije) in opravi nakup (izpolni obrazec, itd.), boste še vedno prejeli provizijo.
Ne vidim oglasnih pasic (bannerjev). Med uporabo filtra Pasice(Banner) ne morem videti oglasa.
To je zato, ker niste potrjeni v oglaševalni akciji. Pojdite na popis vseh oglasov (Oglasi zgoraj levo), poiščite želen oglas in kliknite na gumb “Uporabi za ta oglas”. Zatem izpolnite podatke o tem, kako in kdaj boste promovirali ta oglas in počakajte na potrditveno elektronsko pošto.
Če promovirate oglas, za čigar promocijo niste bili potrjeni, ne boste prejeli provizije!
Če do oglasa lahko pristopam samo s povabilom, kako se lahko prijavim za tovrstno akcijo?
Na nadzorni plošči lahko med oglasi najdete nekatere, ki so na voljo samo povabljenim oglaševalcem. Če želite pridobiti povabilo, kliknite na gumb “Prijavite se za to oglaševanje”, potem pa počakajte na potrditveno elektronsko pošto.
Če promovirate oglas, za čigar promocijo niste bili potrjeni, ne boste prejeli provizije!
Zakaj je moja provizija takoj zavrnjena?
V večini primerov se provizija zavrne zaradi ponavljanja. Tovrstne transakcije imajo identičen ID naročila, med dvema transakcijama mine le nekaj sekund in imajo enak IP naslov. V primeru spletnih obrazcev pa je to lahko posledica ponovne oddaje obrazca ali pa je nezaželen bot.
Primer:
Tri naročila z identičnim ID-jem izdelka, poslana ena za drugim z identično vsoto. Prvo naročilo čaka na odobritev, ostali dve sta bili avtomatično zavrnjeni.
Koliko časa traja odobritveni postopek
Odobritveni postopek ponavadi traja mesec dni. V primeru spletnih trgovin lahko traja tudi dlje (izdelki morajo biti odposlani in plačani). Vsak mesec dobimo poročilo naših trgovcev in na podlagi tega potem odobrimo ali zavrnemo izplačilo provizij. Nazadnje podelimo bonuse (na primer po odprtju bančnega računa ali nekom, ki zaprosi za kredit). Podroben opis odobritvenega postopka lahko najdete v vsaki oglaševalski akciji.
Na kakšen način lahko izvem, ali sem prejel bonus za prodajo?
Vsak mesec prejmemo poročilo s strani naših trgovcev in na njegovi podlagi potem podelimo bonuse (na primer po odprtju bančnega računa ali nekom, ki zaprosi za kredit).
Primer:
Če ste pripeljali novo stranko za mBank, boste za to prejeli provizijo pet evrov. Če je ta stranka odprla bančni račun, se bo vaša provizija povečala na 19 evrov (tako podelimo 14 evrov bonusa za prodajo).
Kako vem, ali sem objavil pravo spletno pasico (banner)?
Kliknite na spletno pasico (banner) na vaši spletni strani in nato na nadzorni plošči preverite, ali je bil klik zabeležen ali ne (v “Poročila” – “Popis klikov”).
Podatki se osvežujejo vsakih 25 sekund, zato ne skrbite, če takoj ne vidite zabeleženega klika.
Ali lahko spremenim povezavo in jo usmerim na drugo podstran, na primer na določen izdelek?
Da.
Primer:
Izbrali ste oglaševalsko akcijo topánky.sk. Standardna povezava je videti tako: http://www.topanky.sk/?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=db2af2ac. Vaša povezava odpre domačo stran, vi pa bi radi reklamirali določen izdelek ali kategorijo. V tem primeru poiščite povezavo z lokacijo, na katero želite usmeriti obiskovalca, na primer: http://www.topanky.sk/23-star-pes-v-nudzi-man-n372015-606010 in na koncu povezave enostavno dodate svojo kodo.
Končni rezultat je videti tako: http://www.topanky.sk/23-star-pes-v-nudzi-man-n372015-606010?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=db2af2ac
Kaj se zgodi, če isti kupec klikne na povezavo pri dveh različnih oglaševalcih?
Pravilo je: zadnji klik zmaga.
Oglaševalec, ki pripelje kupca do končne prodaje, dobi provizijo.
Fakturiranje
Kako zahtevati plačilo?
Če želite izpolnjevati pogoje za izplačilo, morate imeti najmanj 100 evrov odobrenih provizij.
Če želite zahtevati plačilo, enostavno kliknite na gumb Zahtevaj plačilo na nadzorni plošči, ki jo najdete v meniju »Poročila« pod »Moja plačila«.
Potem počakajte na elektronsko pošto z nadaljnjimi navodili.
Kakšen je postopek plačil?
Podjetja in samozaposleni posamezniki izdajo standardni račun, ki je plačan kmalu po predložitvi. Vse provizije v mreži so brez DDV-ja Če vaše podjetje ni registrirano na Slovaškem ali Češkem ,morate izdati račun brez DDV-ja tudi v primeru, če ste davčni zavezanec (DDV plačamo lokalno).
Podrobnosti o izdajanju računov boste našli v elektronski pošti z obvestili. 😉